من می توانم کلم پیچ با بیماری مزمن کلیه خوردن
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

من می توانم کلم پیچ با بیماری مزمن کلیه خوردن

آنها می توانند بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه کلم پیچ می خورند؟ در اغلب موارد، پاسخ sí.Cargado با بسیاری از مواد مغذی و ویتامین ها است، کلم پیچ ممکن است برخی از فواید سلامتی بیماران renales.Es بیماران مبتلا به ارائه، بیماری کلیوی می تواند برگ کلم در برنامه رژیم غذایی خود اضافه کنید مگر اینکه سطح پتاسیم خود را بالاتر از حد طبیعی است.

مانند بسیاری از سبزیجات، کلم پیچ در سدیم و پروتئین کم است، پس از آن معمولا ایجاد نمی کند هر بار بر روی riñones.Por بنابراین، بیماران مبتلا به CKD می توانید این سبزیجات این است که relievedly.Lo خوردن تر، می توان فواید زیر را از خوردن برگ کلم به دست آورند.

نخست، کلم سبز منبع بسیار خوبی از ویتامین K و اسید چرب امگا 3، که می تواند کمک به تنظیم پاسخ التهابی و مهار واکنش های التهابی در riñones.Se گزارش داد که بیش از 85 درصد از است بیماری کلیوی در ارتباط با واکنش های التهابی، بنابراین خوردن کلم سبز ممکن است به محافظت از کلیه ها کمک کند.

در مرحله دوم، کلم پیچ می تواند به سلامت قلب و cardiovascular.A پشتیبانی همانطور که در بالا گفت، کلم پیچ غنی از ویتامین های غنی و مواد antioxidantes.Estas ضروری برای ایجاد ثبات ضربان قلب و محافظت از قلب و عروق می باشد خون.

سوم، این سبزی خوبی برای ساخت sangre.El بالا chlorophy II می تواند کمک به افزایش سطح هموگلوبین در cuerpo.Esto است به معنی برگ کلم می تواند بدن را تحریک به تولید سلول های قرمز خون بیشتر، و همچنین ساختمان گردش خون و از بین بردن کم خونی کلیوی.

به غیر از سه مزایای فوق، کلم پیچ می تواند کلسترول بالا نیز پایین تر، افزایش ظرفیت سیستم ایمنی بدن، حفظ سلامت و بهبود چشم انداز از بیماران مبتلا به اشتها می شود.

با این حال، این بدان معنا نیست که بیماران می تواند تفاوت بزرگی تنها از نظر خوردن این verdura.Si شما می خواهید برای معکوس بیماری کلیه و صدمه به کلیه، باید به درمان فعال متوسل پیدا کنید.





:: بازدید از این مطلب : 557
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: